Jävla skit

Igår innan OS finalen i hockey skulle
gå av stapeln,begav jag mej med Prinsen
för att inhandla nåt till en vän som fyller
år just idag.
 
Visserligen borde jag kanske ha varit ute
i lite godare tid,men nu blev det inte så.
 
I vilket fall somhelst,så hittade jag en jättefin
glasmojäng som jag sen senare under eftermidda´n
tänkte sätta gravyrpennan i.
 
Glad i hågen och med motivet framlagt,packar
jag så upp kartongen och finner till min stora
besvikelse att den är trasig!!!
 
Helvetes jävla förbannade skit skrek jag.
 
Så himla trist och typiskt.
Att affären dessutom hunnit stänga,gjorde ju
knappast saken bättre.
 
Iof hade det blivit en extratur på 5 mil,men
det hade lixom inte spelat nån roll just då.
 
När värsta besvikelsen lagt sej,då blev jag
lessen och frustrerad.
Kände att varförihelvete kollade jag inte ALLA
sidor och vrår på mojängen när jag stod där
i affären?!

Lätt att va efterklok när det är försent ju!
 
Sen gick luften ur mej totalt,och nu funderar
jag på om jag verkligen orkar och vill åka tbk
idag för att byta skiten.
 
DET hade jag absolut inte med i veckans agenda.
 
Visserligen har jag kanske nåt annat att sätta
"pennan" i,men satan så surt det känns när man
lixom bestämt sej och VILL göra en speciell sak.
 
Såja,nu har jag klagat färdigt,återstår bara
att riva sej lite i skallen och rynka lite på
näsan innan jag tar ett beslut.
Tills dess tänker jag trösta mej med ytterligare
ett par muggar kaffe.
 
Då känns iaf det mesta mindre trist!
 
Gårdagen innehöll iaf ett par små färgklickar,och det piggade ju upp!
Vad svansen fyllde för funktion vet jag dock inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0