Uppe strax efter tuppen

Kaffet klart,och datorn på.
Solen skiner och jag är lite
grusig i ögona!
 
Fast när ni läser det här,då är
nog klockan slagen för femte 
muggen kaffe och lek på golvet.
 
Då har nämligen Wille varit hos
mormor sen halv åtta ungefär,och
hans mor & far har säkert parkerat
bilen för en barnfri heldag i Stockholm.
 
Visst förstår ni,jag och Wille ska hänga
HELA långa da´n och busa,äta och hitta
på skojsiga grejer.
 
Promenad måste vi ju oxå gå,så jag
funderar skarpt på att skaffa mej ett
litet sladdisbarn såhär på äldre da´r.
 
Skojja bah,nog för att jag är vaken på
nätterna,men det räcker med att få "låna"
dom små liven ibland nu ;)
 
Har jag förstått saken rätt,så kommer
jag med all säkerhet somna på riktigt
ikväll efter en heldag med gullungen.
 
Han har ju ett tempo som heter duga
den lille raringen.
 
Wish mormor´n some luck and energi
som räcker en hel lördag nu va!
 
Herrå!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

ae, vill inte ha ett sladdis barn mamma :P haha!!

2014-04-12 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0