Olönsam äggbod skänkes

Helt seriöst,ibland vill jag bara ta första
bästa köttkniv och skära ett stort hål i
magen,rafsa runt lite och slita ut dom
förbannade äggstockarna.
 
På riktigt alltså!
 
Iof kan jag ju va glad att det finns tamponger,
för hela garderobens lakansarsenal hade vid
det här laget legat i tvättkorgen på mindre än
två dygn.
 
Stockholms blodbad,ha ha HA,tillåt mej garva
livmodern snedvriden och tarmarna ihoprullade
som gammalt toapapper.
 
Ska det verkligen behöva va såhär när man sen
Gustav Vasas tid kunnat ge blod till halva Afrika
fast ur fel ände,VA!
 
Måste man lida typ 79 år innan man kan säja
tack och hej då kära lilla "kopieringsmaskin",
du har gjort ditt jobb på ett utmärkt sätt,men
senaste 63 åren har du fan inte varit till nån
större nytta.
Iaf inte mer än att man sluppit skylla på
migrän ett par gånger i månaden.
 
Det varken vill ju eller behöver jag nuförtiden,
så fatta det tragikomiska i det här lixom.
 
Oops,it happens again...måste kila till los
toalettos på direktos.
 
Men innan jag hasar mej dit med benen i kors
så erbjuder jag här och nu,en jävligt olönsam
äggbod modell 66-
 
Jag vill fan inte sköta om den längre!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0