Hur fan kan man glömma fota?

Igår fick jag ÄNTLIGEN besök av ett par
gamla kompisar som jag inte träffat på
väldigt länge.
 
Hur fan kan man då glömma att ta fram
kameran undrar jag?
 
Inte en tanke på den där vi oavbrutet satt
och pratade i mun på varann i över 4 timmar.
 
Pang så va klockan typ eftermiddag och dom
två finingarna tvungna att åka hemåt igen!
 
Det FÅR inte gå såhär långt mellan träffarna,
det va vi alla eniga om,så nu måste vi verkligen
skärpa till oss i fortsättningen.
 
När allt lagt sej och det drog sej mot kväller,
fick jag en spontaninbjudan från "Tightsbruttan"-
 
"Kom och kolla in min fina nya soffa och ta
en liten sipp dricka",typ så stod det.
 
Klart man inte tackar nej till nåt sånt,när man
i stort sett kan både krypa och/eller gå baklänges
dit på mindre än ett par minuter.
 
 
 
Jovars minsann,den nya soffan va inte alls ful sa jag!
 
 
Den förra däremot,den va inte lika snygg!
Lite synd ändå att jag inte fick sitta i den när vädret
såhär i septemberkvällen tillät utemingel.
 
Och nu har jag suttit i över EN JÄVLA TIMME med
det här inlägget utan att få ordning på vare sej
bilder eller text,så jag låter er vänta på sista
fotot som tamme FAN inte laddas upp!
 
HELVETE VAD JAG BLIR TRÖTT PÅ DATORER,UPPKOPPLING
OCH TEKNISKA JÄVLA SKITGREJER!
 
Hej då!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0