Hoppas väntan ger resultat

Halleluja (tror jag),nu har jag ÄNTLIGEN fått alla tummar ur arslet och bytt ut mitt nuvarande telefon & bredbandsabonnemang mot ett förhoppningsvis bättre. Ett som funkar UTAN att det tar två veckor innan man betalt sina räkningar via nätet och som funkar när jag ska skriva härinne. Känns ju aningen döfött att försöka ladda upp bilder i flera timmar för att sen bli utloggad och sitta med fingrarna i kläm mellan tangenterna. Man ger lixom upp till slut! Så ligger det till,om texten ser lustig ut och det inga bilder finns,ville bara klargöra en sista gång,att jag INTE glömt er,men är nära ett totalt sammanbrott minst sagt! SÅ,håll ut va och håll också alla tummar ni har, be gärna vänner,bekanta och grannar att göra detsamma,för om det inte funkar senast slutet på nästa vecka här,då jävlar är min tid som dataanvändare över....for good! (och det vill vi ju inte,eller!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0