Balla Trazan Apanson va inte där

Gårdagen spenderades som ni ju vet,i
Kolmårdens djurpark.
 
Mycket hade hänt sen jag va där sist och
glatt överraskad blev jag av allt det fina.
 
Jag tror vi såg i stort sett allt som gick att
se,och åtskilliga muggar kaffe fick jag oxå
ner i strupen under dagen.
 
 
Björnungarna va på lekhumör,så där satt vi på första parkett
när förmiddagsfikan intogs.
 
Naturligtvis hade jag passande kakor med mej!
 
Fågelshowen va fantastisk,vi bara satt där och njöt.
 
 Åh dessa underbara tigrar,man vill ta hem dom och lägga i
soffan som en stor gosekudde.
 
Den här lilla sötnosen spexade loss,och där stod jag en lång
stund  och bara njöt.
Han hade dock ingen aning om vart Trazan Apanson tagit vägen,
så lite besviken blev jag trots allt!
 
Efter delfin & sälshow passade vi såklart på att åka nya linbanan.
Vilken utsikt!
 
Hade förstås önskat att jag fått se fler lejon,men ibland måste
man nöja sej med en skymt.
 
Som sej bör efter en heldag i parken,avslutade vi med ett
besök i Tropicariet.
Jag bara älskar stilen h*n har.
Strålande väder och superbt sällskap av "Vattenflickan" &
hennes T gjorde dagen till en fullpoängare i alla avseenden.
Bättre kunde vi inte ha haft det såhär en söndag i september!
 
Som helhet ger jag gårdagen en "High ten",förvisso va "hon" lite
kort i rocken,men ni fattar kanske vad jag menar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0