Torsdagsmingel

Hallå ja!
 
Vilket väder vi har fått!
 
Solen skiner och det blåser,blåsten skiter
jag iof i,för inget,INGET kan rubba mitt
goda humör idag.
 
Först och främst har jag införskaffat ett
par byråar så jag kan organisera ALLA
mina miljoner prylar lite bättre,och innan
passade jag oxå på att titta till lilla Prinsen
och krama om hans mamma.
 
Lilla goset sov idag när vi träffades.
Tur iaf att hans mamma va vaken och orkade
köra dyrgripen när vi sågs♥
 
Faktum är att jag småshoppade lite,och
det berodde enbart på att vårkänslorna
gjorde sej påminda.
Dom kommer ofta i flock,"på en & samma gång"!
(dom grejerna sparar jag med att visa,har inte riktigt tid  nu)
 
När byråarna va inköpta och obligatoriska
kaffet på vandrande fot uppdrucket,gick jag
förbi grannen aka "Tightsbruttan" på hennes
jobb och erbjöd henne skjuts hem.
 
Tänkte att hon skulle få slippa jäkta till bussen
och hinna hem i tid idag,för nu snart är nämligen
jag och andra grannen aka "Hurtbullen" ditbjudna
på en liten torsdagsdejt.
 
Man vill ju lixom att ost & kex ska stå redo då vi kommer!
 
Hon ser så busy ut där bakom kassan/datorn,att man blir lite trött i mössan
av bara anblicken.
Å andra sidan,dagens flickor gör ju inget annat än pillar på "musen" tydligen =)
 
Istället för en blomma,köpte jag ett litet paket till kvällens
värdinna från grannen & mej.
Förvisso hade jag kunnat visa vad det är,för hon suger verkligen
på att kika in här.
Fast,man kan ju aldrig veta,det finns ändå typ 0.5 % risk att hon
just IDAG gör det.
 
Skål & trevlig torsdag på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0