Ofrivillig avlyssning

Nu är den tiden kommen,då folk
går ut i trädgården.
 
Så oxå mina grannar!
 
Jag vill inte va tvungen att sitta med
hörselskydd på balkongen,vilket i stort
sett är nödvändigt om man ska undgå 
att höra ALLT!
 
Vissa saker kan ju iof va intressant att
bli uppdaterad om,men faktum är,att
resterande 99% har jag ingen somhelst
glädje av att höra.
 
SKA DET VA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT
INTE SKRIKPRATA UTE,ELLER!?
 
Näevars,jag tar väl ut radion och
krämar på till max,jag är fan inte
den som är den!
 
Observera att jag fortfarande INTE
ätit nåt onyttigt.
Detta i kombination med lågtryck i
dom södra regionerna KAN ha viss
inverkan på humöret.
 
Men bara "lite",ytterst lite faktiskt!
 
Update:Nu fick grannarna besök oxå-
nån med typ MEGAFON till på köpet.
 
GAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Såhär hade William reagerat,lika sur som mormorn är just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0