Igår va jag en riktig kompismagnet

Vissa dagar är mer än kompisbenägna,
och igår avlöste flickorna varann här.
 
Först kom "Vattenflickan" (närmast i bild),och
efter en liten stund knackade det på dörren
och utanför stod finaste U.
 
Hon hade med sej paket till mej!
Den lilla raringen va,fyra glas som jag
kan övningsgravera på.
Blir man varm i hela hjärtat,eller?
JAAA! ♥
 
När U precis tackat för sej,kom "Tightsbruttan"
och va kaffesugen oxå.
Hon fick sin mugg och blev sen jätteglad över att
jag bytt ut den här tavlan mot en annan på väggen.
 
Då köper jag den sa hon och tog fram
sin nya vita plånbok!
Visst då,ett tisdagsköp blev det!
 
Sist men absolut inte kortast tid,kom M.
Henne får jag nog låta gå under benämningen
"Sy-Mia".
 
Långt in på kvällen satt vi och tjattrade innan det
va dax för henne att fara hem igen.
 
Själv var jag totalt sönderbombad med god och
hjärtlig kompisenergi.
Fan vad jag älskar såna dagar,och dom♥

Tack för alla tittar & besök flickor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0