Typ urlakad

Känner mej lite som en urvattnad
Långa strax innan jul!
(eller kanske korta med tanke på min längd)
 
Kan va sviterna efter Dr Dongs
behandling i fredags,men även
en kombination med januari.
Eller helt enkelt mitt vanliga
mående toppat med lite extra
skitvärk!
 
Snart är jag en såndär pensio som
säjer:
"kroppen är lixom inte vän med mej,
men knoppen äre inget fel på"!
(bara lite disträ ibland)
 
När ska dom börja byta ut ryggrader
och helt nya ben undrar jag?
 
Jag är nummer ETT på byteslistan isf.
 
Sålänge tänker jag uppfinna en mätare
som visar (i typ pannan) vilken smärta
man går och drar på.
Då kanske alla elaka tungor kan hålla
käften istället för att va så förbannat
klämkäcka med sina "det-syns-ju-inte-på-dej"
att du har ont!
 
Ritsch,ratsch fillibombomBOM vad man
bara vill smocka till såna dårar rakt i fejset
och byta kropp med dom!
 
Välkommen måndag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0