Idag kan bli en bra dag

Just idag är jag uppåt,just nu.
 
Just idag fast det töar är jag på!
 
Konstigt egentligen,hur allt kan
svänga värre än en pendel hos
nån jävla spåtant med tingeltangel
i öronen och sammetskofta i lila.
 
Iof är det ju ganska skönt,man vill
ju lixom inte ligga längst ner i
avloppsbrunnen och kräla så värst
långa perioder.
Sen vet man ju inte HUR länge det
håller i sej,så man får passa på och
suga ut det mesta av det bästa i såna
här sammanhang!
 
Idag ska jag bara bry mej om MEJ.
Vårda både in & utsidan.
Så har jag tänkt iaf,och det är ju som
bekant tanken som räknas.
 
Allt annat bra,som ofta brukar följa i
och med positivt tänkande tar jag som
en fet onsdagsbonus.
(Semla EJ inräknad-avskyr såna,eller iaf mandelmassan)
 
Vem vet,jag kanske till och med får värsta
skaparlusten framåt eftermidda´n oxå.
Och den ska ni veta,är MER än välkommen
just nu,det har nämligen varit stilltje på det
området en längre tid.
 
Onsdagspuss & nyp i stjärten på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0