Idag är jag lite ynklig & snorig

Stackars mej lite granna faktiskt.
 
Jag försöker mota Sture i grind,men
känner mej ändå lite som en halvdöd
räka mellan varven.
 
Nu äre ju emellertid som så att det ändå
och trots allt ska lagas lite mat fläckvis,
diskas och läggas in tvätt i skåpen.
 
Sen kan man oxå få besök,för "Lilleman"
tittade upp till ömma modern på lite käk
och umgänge nämlich.
 
När han hörde att jag hade bacillpåhälsning
sa han att jag skulle ta på handskar inför
matlagningsuppdraget.
 
Jävla trams tänkte jag,handskar!
 
Däremot stylade jag fejset lite fint!
 
Munskydd måste ju iaf va mycket smartare än handskar,och definitivt fränare!
 
Själv har han fortfarande "långfingertics" och surar varje
gång jag drar upp kameran.
Skärpning säjer jag...annars ska du få se på en hel näve!
 
Nu är det dax att hugga in på en
liten blodapelsin,tog bara en kvart
att skala det åbäket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0