Gott & blandat i torsdagspåsen

Först och främst måste jag bara
säja att jag legat vaken hela natten
typ.(nästan som vanligt men ändå inte)
 
Kom på sent igårkväll,att om jag nu
ska få massage imorrn,så kanske det
inte bara är smart att peta bort gojs
under tånaglarna,jag borde nog raka
spirorna på alla sidor oxå så lilla massösen
inte får skärsår i händerna av behåringen.
 
Så,nu har jag bokat in mej själv och
rakhyveln i badrummet om ett tag.
Orkar fan inte sitta med epilatorn i
flera timmar när det ändå är "viloperiod"
i övrigt lixom!
 
Nog om det.
 
Idag for jag och träffade "Mellan" strax efter
lunch,man säjer så fastän man (läs:jag) inte
ens ätit nåt,bara för att ni ska hajja vilken tid
jag snackar om.
Tyvärr fotade jag inte sötnosen så ni får helt
enkelt tro mej iaf.
 
På hemväg stämde jag träff med "Stora".
Det va ju såhär i efterhand både jättebra
men även lite dumt,för jag råkade hamna
i värsta januarirean!
 
 
 
Förvisso gör det ingenting,för just uttrycket
"debet & kredit" tycker jag är ett jävla hittepåord
what so ever.
Har man bara en positiv inställning och är sådär
lagom glad men samtidigt alldeles underbar som
jag är,så ordnar sej allt till slut ändå.
 
Man kan inte bara snåla och bli en bitterfitta,
man måste leva och hoppa jämfota ibland oxå.
 
HOPP,HOPP! =)
 
Dom här tänkte jag inte alls köpa,även om dom bara
kostade 174 kosingar.
Jag har nämligen varken plats för fler skor eller djur hemma!
 
Efter avslutad runda bjöd "Stora" på fika.
Dvs lunch för min del-jättebra...och smaskigt!
 
På väg ut från gallerian mötte vi dom här kändisarna.
DLV i svart & Lillsis i rött.
Knappt så jag känner igen min egen syster efter att
alla kilon rasat!
 
ANINGENS skillnad sen april förra året va!
Duktiga söstra mi ♥
 
Nämen ser man på,ännu en kändis =)
"Tightsbruttan" dök upp som gumman i lådan och kunde
påpassligt få skjuts hem och slapp springa till bussen i
den kyliga januariluften,just då med yrsnö.
 
Det va den "godispåsen"!
Nu ska Majso riva bort röda
lappar och dansa reasamba!
 
JIPPIKAJEJ-imorron är en annan dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0