Bara nåra dagar kvar

 
Annars går veckorna jävligt
snabbt minsann,men nu när
jag längtar till fredag är det
snigellinjen jag hamnat på tydligen!
 
 
 
Åh,på fredag ska jag äntligen rå
om min rygg ett tag,rättare sagt
en massös ska få den stora äran.
 
Just det,fotmassage ingick oxå!
 
Då kanske det är idé att peta bort
strumpludd och annat gojs,eventuellt
måla naglarna i nån klämmig kulör
och varför inte fila lite random oxå.
 
Jag,DLV & vår goding U,det är vi som
kommer storma in på salongen och
ockupera den i ett par timmar.
 
Sen fortsätter vi hem till DLV och käkar
nåt smaskigt och tjattrar som bara vi kan.
 
Det kan t.o.m bli så att vi måste boka in
en trippel "käkmassage" efter fredagskvällens
sammankomst,bring it on bah!
 
Och som sagt:KOM NU FREDAG!
 
 SOON!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0