You can call me feeder

Fan vad jag lagar mat och
förbereder.
Nästan så jag mår illa bara
av att hålla på här.
 
Tårtan tills imorrn är oxå klar,
den ska bara dekoreras så den
blir riktigt fin.
(bild kanske kommer då!)
 
Eftersom det inte bara är en födelsedag som ska firas imorr´n,
så är jag lite extra smart och förbereder lördagens käk redan
idag.
När Prinsen och syrrans 15-åring är färdigfirade,så måste jag
nämligen fixa en smörgåstårta när jag kommer tbk under
kvällen,så det finns lixom att göra iaf.
 
Givetjävlavis ska det va ost uppepå,allt annat går fetbort som ni vet!
 
Kvällens käk är redan klart,det blir krämig kyckling & baconpaj med
en massa mumsig sås i,oxå toppad med en jävla massa ost såklart!
Till detta serveras en sallad med extra allt.
 
Ha en skön fredag därute! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0