Utan rubrik blir man inte unik

Idag har jag (nästan som vanligt) inget
kul alls att skriva om!
 
Det har inte hänt så förbannat mycket
sen sist,inte mer än att "Lilleman" kom
och käkade här igårkväll,och sen blev
vi sittande och diskuterade livet typ!
 
Det är ju iof både mysigt och härligt
när ungdomarna väljer att ägna en
fredagskväll åt sån social samvaro,
än att flänga runt på fester lite varstans.
 
På tal om nåt jävligt tråkigt,så måste jag
när jag ser mej omkring,ta ett rejält svep
med dammsugar´n idag.
Inte det roligaste en lördag kanske,men
hellre det än att ha skiten kvar tills på måndag.
 
Sen har jag inte ett jävla någe planerat för
den här da´n,inte mer än att jag ska fortsätta
pimpa en behå!
 
Visst vettni,jag tog tag i den saken alldeles
själv istället för att kasta femhundra spänn
direkt i gapet på nån "Nätbutik"!
 
Nu måste jag dricka upp kaffet och leta
reda på mera tråd!
 
Puss & lördagskram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0