We can call it meatloaf

Igår precis som vanligt,hade jag
vissa svårigheter att komma på
nån rolig mat.
 
Tur i oturen då,att man är jävligt
kreativ och tar det som finns att
tillgå i kylen.
 
Bacon och lök fick jazza runt lite i stekpannan en stund.
 
Sen slängde jag ner det och kryddade hej vilt innan jag
knäckte ett ägg och mojsade ihop allt.
 
Osten får man aldrig,ALDRIG glömma,så jag dunkade ner en
hel hög i mitten där jag gröpt ur.
 
Men hallå,ni ser ju själva hur jävla smaksigt det ser ut.
Och den va god oxå,för jag smakade en pyttebit!
 
Sen kokade jag risoni,spännande!
 
Ser ut lite som ris,men smakar pasta förstås!
 
Varsågoda för det mattipset då´rå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0