Listor & kom ihåg!

Sorry om jag kanske är lite
frånvarande här ett tag,jag 
måste nämligen skriva listor
och "kom ihåglappar,åka
och handla,baka mera och
organisera en hel massa.
 
Ska nämligen hjälpa en vän
på fredag och det är mycket
som både ska göras och som
MÅSTE klaffa och bli så bra
som bara den då!
 
Jag ångrar inte en millisekund
att jag sa JA till detta,för jag
tycker det är en självklarhet ATT
man ställer upp då vänner frågar.
 
Dessutom ser jag det oxå lite som
en utmaning.
 
Vill inte säja exakt vad det rör sej om,
bara att jag ska typ fixa käk och
kakor som ni ju redan vet att jag
bakar och fixar med.
 
Sen kanske det kommer en bild
eller två,om det blir som jag hoppas
och önskar vill säja!
 
Håll gärna en tumme eller fler är
ni hyggliga,jag behöver nog det!
 
Puss & tisdagskramar och var
riktigt rädda om er & varann♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0