A woman´s gotta do it herself

Har man bara rätt utrustning och
lite kraft i armarna,så klarar man
sej jävligt bra som kvinna.
 
Det är naturligtvis dax för däckbyte
idag,och jag kan knappt bärga mej
tills "sommarsulorna" sitter på lilla
skitiga men ack så rara Pärlan,
 
Det är faktiskt riktigt kul att byta däck,
det enda jag egentligen behöver viss
hjälp med är efterkontrollen.
 
D.v.s när det ska efterdras som det så
skojsigt heter.
 
Där är vi inte riktigt bästisar jag och
ryggjäveln,så då kallar jag in Prinsen.
 
Nog för att han oxå lider av värken
från helvetet,men ibland får man lixom
ställa upp för sin dam.
 
Nu ska det bara släpas upp domkraft
och så ska halva förrådet tömmas innan
jag förhoppningsvis kan baxa ut däcken.
 
Sen är det bara att ta på hårdhandskarna
och göra sitt söndagsjobb.
 
"Hej från verkstadsdirektör´n"!  
 
Glassig söndag lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0