Svartare än svartast,jomenellerhur!

Svarta färgen va slut,så jag
kom på den geniala idén att
dra till brädgår´n och fixa
lite granna.

Men oj vad det ska va svårt
att få nåra deciliter istället
för en stor jävla femliters dunk.

Hur svårt kan det va sa jag och
spände ögona i pojkspolingen!

Ameh okejrå,jag blandar väl till
en liten burk åt dej!

Så ska det låta svarade jag och
blev jätteglad,i ett par sekunder.


Svart som sagt!
Hur jävla svårt kan det va när dom har en såndär
jävla blandningsmaskin och ser exakt vilka pigment
som ska tillsättas!!!!

VA,VA,VA!


Att jag dessutom tjatade till mej
lite RÖD färg,och det blandades
5 ggr och slutade med ROSA,det
ska vi fan inte diskutera nu!


Skicka personalen på färgkurs vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0