You can call me "Hotlips"

Satan i den berömda streetan vad
det hettar i min amorbåge och
regionenerna i anslutning till den.

Tre millimeter ungefär,så mycket
kunde jag öppna truten i morse!

Troligt att det är B-vitaminbrist!!!

Troligt är fan inget roligt ord.

Men som (Ap)olivia sa:
"Om du inte märker nån skillnad
  efter en månad,kom tillbaka"!

EN JÄVLA månad,aldrig att jag
tänker ha det så här i EN MÅNAD!

Jag kan ju knappt dricka kaffe
utan att det gör ont,än mindre
gapa och få i mej mat.

Fatta tragiskt,det är ju för
helvete fredag idag,min allra
bästa(och eg.enda) matdag
i veckorna!

Ska jag behöva sitta med sugrör
i BiB´en ikväll som enda sällskap???


Inte ens ett äpple om da´n får jag in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0