That´s it!

Jupp!
 
Eller Hepp som man oxå kan uttrycka sej.
Så va den marknadshelgen över och jag
har fått utöva mina mer än sociala skills.
 
Knutit flera goda kontakter,och skaffat
mej nya bekanta.
 
INTE att förglömma hur jävla mycket
jag bidragit till den allmänna trivseln
och stått för 99% av det goda livet.
 
Helvete  vilken tur att dom har mej,
och fan vilken tur att jag har så
förbaskat många goa människor
omkring min ljuvliga uppenbarelse.
 
Timpenningen,vad den har blivit i snitt
på dessa två dagar?
 
Ha,ha,ha =)
 
Inte ens en "Pippipeng",men vet ni vad?
Jag har haft det så förbenat najs,och sånt
räknas lixom inte i sedlar!!
 
Jag är nöjd och fulltankad med energi,
och DET,det är viktigast av allt.
(fast det hade ju varit kul med fler besökare,
  men man kan inte få ALLT,inte jämt iaf)
 
Min egen privata lilla sotarmurre va på spexhumör i lottståndet!
 
Fiskhandlar´n hade ingen större rush till laxfilén heller,men han va glad ändå!
 
Grannen aka "Hurtbullen" är tydligen ALLTID beredd på att jag
leker mamarazzi,och fort som fan,eller av ren reflex åkte näven upp!
Notera gärna påshandens armband,gissa vem som gjort det??? ;)
 
Komsi,komsi sa jag och lurade in henne i mitt
lilla "krypin".
Där köpte hon sej en liten blomsterdekoration
och jag sa förstås:
"Hellre en fjäril bakom örat än en snigel på ögat"!
(hon samtyckte!)
 
Sen kom även darling U med delar av la familia
så vi tjattrade i 100 knyck innan hon oxå köpte
sej en liten blomfjäril!
 
Slutligen kramade jag om mina nya helt underbara
marknadsgrannar,och så bytte vi mejladresser och
sa: "På återseende inom en snar framtid"!
 
Life can be a bitch sometimes,BUT-it can also be totally wonderful!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0