Efterlysning:ett stycke karaktär!

Varenda jävla vår (läs:i januari),tänker
jag som så,att i år SKA jag verkligen
börja hoppa hopprep och göra minst
10 situps per dag,för att va sådär jävla
fit och tajt när sommar´n dyker upp.
 
Nu ska vi se,det är augusti va??
 
Och som jag har hoppat och situpat,
och fan så inihelvete slimmad jag är.
 
NOT.AT.ALL!!!
 
Jag tror det va nånstans redan i slutet på
januari som jag tappade bort den där satans
förbannade karaktären.
 
Jag har letat,jag har efterlyst och gud vet allt,
men tamme tusan,den är helt jävla borta.
 
Försvann i nåt obevakat ögonblick,och
nu sitter jag här och är lessen.
 
Aldrig får man ha sina grejer ifred,det är
fan ALLTID nån eller nåra andra som snor
skiten för en.
 
Och nu är det panik,för om en månad bara
MÅSTE jag komma i bikinin.
 
Att bara täcka vårtorna och ena halva
skinksteken känns lixom inte helt bra.
 
Tvärtom,det känns åt helvete!
Måste antagligen boka om och
ta en resa till Antarktis eller så!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0