What happens in my kitchen stays (inte jämt) in my kitchen

I em har jag varit inhyst.
Inhyst i köket med stöket.

Förvällde svampen,kokade
pasta och fixade en hel jävla
laddning med käk.

Sen kladdade jag faktiskt ihop
ytterligare en grej,men den står
i kylen nu,så ni kanske får reda
på imorr´n vafan det kan va!

ÄR,vad det är!

Jävligt gott kan jag tala om
redan nu,men det borde ni
ju fatta eftersom det är jag
som gjort det.

Så förbannat onödigt att göra
nåt som är äckligt lixom!


Ameh fy fan då,så jävla huslig man kan vara!


Kassler,salladsärtor skurna i  bitar,majs,grädde & creme fraiche.
Och massor med kött & grillkrydda förstås,annars smakar
det ju inte alls lika gott.
Ja jävlar vilken lyckad kombo!



Majsos godaste pasta(blandning) & därmed BASTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0