Ursäkta,men vad gör ni därute?

Hade lixom varit kul med ett
livstecken eller två kanske!

Själv gör jag inte så förbannat
mycket just nu,sitter på ballen
med lite juice bara.

Hade ingen lust att "festa" till
det förut,fastän det är onsdag.

Imorr´n ska jag nog laga mat
igen,men det är fan inget jag
ser fram emot nu precis.

Konstigt nog så vill jag bara
hoppa i säng utan en god bok
men gärna med en personlig
massör.

Helvete vad min perfekta kropp
skulle behöva lite uppvaktning
en stund,en LÅNG stund som typ
aldrig tar slut.

Iof fick jag fotmassage förut,så
jag ska väl inte klaga,men ändå.

Sen kan jag berätta nåt jävligt
deprimerande,det är snart bara
tre månader kvar till julafton.

Fy för den lede sate vad jag
bara vill hoppa den och stryka
över med svart penna i lilla
almanackan.

Tänka sej hur mycket papper
och annat bråte som kommer
kastas i stora lass till ingen
nytta alls.

En resa över jul hade ju fan
inte gjort ett dugg ont,snarare
tvärtom,den hade suttit som
en festblåsa av värsta sorten.

Sponsor,någon???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0