Schhhh

Tja,här är jag!

Det har varit lite tyst härinne
idag,tycker ni inte?

Jag har faktiskt gjort sånt jag
inte skulle ha gjort,he,he!

Skulle och skulle förresten,det
är ju lixom inget förbjudet jag
sysslat med,inte så alltså.

Jag kunde bara inte låta bli
att fixa till lite gott till fikat.

Vilken fika ska vi dock ha osagt,
men dom kommer säkert till
pass när man minst anar.

Som vanligt står "det" i kylen
och lixom "sätter sej",men mer
åt ligga hållet om man så vill.

Det jag har vispat till idag är
kanoners,om man är kalorijägare,
för det finns nästan inga i smeten.

Är man sen lika jävla smart som
jag,så tar man kantbitarna,för
där finns det förstås inte en enda
liten fräck kalori alls.

Snart,snart ska jag visa er
mina små godingar.

Håll ut,eller tjut-
det väljer ni själva!

Hej på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0