När man skriver fast man inte har nåt att skriva

Som om inte det vore nog,jag
har knappt nåt batteri kvar i
lilla "lådan" heller.

Sladden fick fötter igårkväll
och förvann en bit bort typ.

Så nu sitter jag här med lite
lagom abstinens redan och
vet att jag säkerligen kommer
bli lite lessen i ena ögat om
en stund eller två.

Förvisso skulle man ju kunna
göra nåt helt annat än bara
glo på en skärm och surfa runt,
men vafan,jag orkar inte bry mej.

Jag tänker iaf INTE gå ut än på
ett bra tag,för igår när jag gjorde
det så hittade jag så jävla många
tappade sugar så ni skulle baxna
om jag berättade.

Förresten så har jag ändå inte
tid att dra på skorna nu iaf,för
strax tittar Fina U ♥ in på lilla
fredagsfikat,så det enda vi går
ut då,är isf på ballen.

Hare sålänge då!
Tills jag har laddat
lådan alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0