Inte speciellt sorgligt men alldeles,alldeles sant

Dammsugarpåsen är FULL.

Den är så jävla full att hela
dammsugar´n kan explodera
vilken sekund somhelst.

Om man nu måste sätta på
den vill säja,för det måste
man ju inte om man inte vill.

Jag vet minst en som dammsuger
minst ett par gånger om da´n!

Men HALLÅ lixom!

För det första så undrar jag hur
jävla många dammsugarpåsar
det förbrukas där,på en vecka.

Och för det andra,har inte folk
fattat att det finns mycket roligare
saker att ägna sej åt än städning?

Sålänge skiten inte går till anfall,
och sålänge det finns mattor att
putta in eventuellt skräp under,
så kommer iaf jag leva happy.

Det är ju fan inte konstigt om folk
inte har tid med sitt sexliv när det
ska städas HELA tiden.

Men som sagt,man väljer ju själv
hur roligt man vill ha och på vilken
skala lixom.

För mej blir det (som vanligt) INTE
städning idag (heller)!!!

Jag ska bara sopa lite i verksta´n-
men det går fort!


Sen kan jag "sopa banan" med dom här! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0