Här sitter jag och sitter

Justens nyssens kastade jag in
lite negerbollssmet i kylen.

Jag la bilden av "bajskakan" åt
sidan och tänkte positiva tankar
istället,ibland måste man göra så,
fastän det känns just bajsigt i
allmänhet,typ!

När jag tänker efter,så kanske
jag skulle ha gjort den där bajs-
kakan iaf,då hade man haft en
hel del skit avklarad ett tag
framöver i ett svep(smet).

Imorron ska jag göra nåt kul av
den negerbollssmeten i kylen.

Nu tänker jag INTE att det ligger
ett gäng stela negrer i kylen,jag
tänker:mums vad gott till kaffet.

Fast bara tyst för mej själv tänker
jag så,för naturligtvis ska jag inte
själv käka av det som blir.

Jag ska ju bara bjuda runt till
dom som vill smaka lixom.

Fan vad jag är snäll ändå.
Och alldeles,alldeles underbar!


Negerbabe & negerbabe vet jag inte,det är ju
fan kaffet som bidragit till färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0