Fikagäst på svarta mattan

Klart som fan att jag fortfarande
sitter på ballen fast det är höst.

Skulle väl aldrig falla mej in att
bara strunta i min lilla oas och
vända den ryggen för att det
blivit september och vinden
viner utanför.

Igår fick Ulla den stora äran att
va lite testpilot på ballen,för då
plockade jag fram nåra sorters
godis och mums till fikat just
på ballen,där svarta mattan ligger.


"Men oh,jag orkar inte allt sa lilla Ulla"!
Ta lite av varje då svarade jag,bara du smakar.


Cindy däremot hade gärna glufsat i sej det som blev kvar.
Fast det fick hon förstås inte!


Sen ville Ulla betala för fikat,och drog upp "guldkortet"
ur väskan,men det gick inte alls för sej,för min kortläsare
funkar tyvärr inte!

Gott ska va gratis,och så åt hon ju inte upp
av alla saker heller för den delen! =)






Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack för allt gott! Supermumsigt!! :)

♥♥♥Puss & Kram på lilla Majsan♥♥♥

2011-09-15 @ 12:32:21
Postat av: Majso svarar

Ulla:Vassego,det va ju bara "lite" ju ;))

♥♥♥Kram & Puss på Ulla Pulla♥♥♥

2011-09-15 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0