Det går fort när man har kul!(som flickan sa)

Är man ännu mera poppis nu,eller?

Fan vad dom åt av allt det
hemgjorda,och dessutom
ville magister K att det lilla
som blev över skulle lämnas
kvar så han kunde käka lite
imorron oxå.

Okejrå sa jag,ta´t bara!

Men iaf,tiden springer fullkomligen
ifrån en när man har det skojsigt,
och sen har vi ju som sagt fikat
ett par ggr oxå!


Magistern,eller tomten som jag brukar kalla´n visar
E hur ringen ska sitta!
På fingret alltså!


Flickor i stansningstagen.


K ska såga lite,men det jävla sågbladet vill visst
inte som hon önskar!

Just det,första uppgiften var ju att
göra varsin ring,så här kommer nåra
av med kamraters alster.




Och så A´s lilla fiskberlock!

Min ring?
Den kanske ni kan få se imorr´n!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag blir avundsjuk!

Kursen ser ju jätterolig och mysig ut. Dessutom blir jag avundsjuk på dina kamrater som får smaka ditt goda fika ;). Väntar med spänning på att få se din ring!



Ha en kanondag och hoppas du frisknat till!!♥

Puss och kram

♥Leo

2011-09-28 @ 08:03:39
Postat av: Majso svarar

LEO:Jaa,du skulle va med,fan vad kul det hade varit!



Och tack snälla,jag mår mycket bättre♥

♥Puss & kram och jättemysig onsdag på dej♥

2011-09-28 @ 09:38:16
Postat av: Annie

-Jobbar du med sådant eller? :)

2011-09-29 @ 15:53:02
URL: http://annieelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0