Mätt & belåten va namnet

Jaha,så har man varit
på kalas,igen då!

Mamsen hade gjort så
god mat och födelsegubben
himself,han bar in drickan!

Ikväll va det bara en liten
skara som samlades,ty resten
av familjen Taikon är ju bortresta.

Men inte fan grät vi för det.
Nej då,vi hade bara ännu
mer spelrum i det .....rska
PALATSET! =)


Nu kan han läsa hela natten,om han orkar!


Jag åt så jag nästan kräktes,SÅ gott va det!


Mamsen hade plockat blommor oxå!


Till fikat blev det våfflor....


...och för att slippa stå hela jävla natten och
kleta smet i ETT järn,så behövdes det två...


...jag menar TRE järn,så det går fortare!


Försökte få mamsen att grimasera,det gick ju...sådär lixom.


Så hon fick öva en kvart,och det här va den VÄRSTA
hon lyckades åstadkomma.
Jomenellerhur-döscary!


"Stora" va oxå där och gjorde sin värsta
"Glo-så-ögona-trillar-ur-skallen-grimas".
  Jag valde att bara se jävligt snygg ut,frän
  och skitcool på samma gång!


Cindy fick slicka gräddkannan och va salig.


Tydligen fanns det massor kvar på botten oxå!


"Stora" hittade en bok sen hon va liten.
OBS!Jätteläskig text!


Sen va klockan helt plötsligt jättesent och
det blev dax att packa in hundar och kamera
och fara hem igen.
Mätt som en fläskpannkaka men glad över att
ha tillbringat en very trevlig kväll hos päronen.


Och vafan upptäcker jag när jag ska åka hem!
Nån idiot som har åkt snålskjuts....
...där kan han ligga den jäveln!

Sådär får man varken mat eller våfflor!


Kommentarer
Postat av: matilda

SÖTA MAMMA SÖTA MORMOR :D

2011-03-26 @ 10:58:13
Postat av: Mami svarar:

Matilda:SÖTA TILDA <3<3<3<3

2011-03-26 @ 12:51:46
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: mich

O jag då? ; )

2011-03-26 @ 20:15:02
Postat av: Mami svarar:

Micha:Och SÖTA DU OXÅ,såklart <3<3<3<3

2011-03-26 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0