Man blir trött av att jucka hela dagarna i flera veckor

Det är härliga veckor här
hemma nu kan jag tala om.

NOT!

Två små fröknar som
"periodar" samtidigt.

Och har man ingen kille
att gnida röven mot,så
funkar det tydligen lika
bra med "syrran".

Lugn för fan,dom är inte
släkt på någe vis.

Jävlar vad dom steppar runt
för varann och gör sej till.

Ibland blir det t.o.m så jävla
fel att det blir kul.

Dom har kommit på en ny grej.

"Oraljucket"!

Men det hann jag inte fota,för
jag va mitt uppe i fläskfilén då!


Jävligt trött steppdansös!


Fi satan vilken god fläskfilégryta jag gjorde förstår ni.
Nu tror ni kanske att jag glömde grädden,ALDRIG i livet
att man får göra det.Den puttrade redan så fint i grytan.

Sist hällde jag i creme fraichen blandat med vitlöksbonjouren.
Majsen och paprikan gifte sej oxå med det andra i röran.
Lite som bigami men synnerligen okej!


Kommentarer
Postat av: Leo

Haha, värst vad du har mycket action hemma hos dig!! ;) Låter lite jobbigt iof... Du får väl lära dem hur fina flickor bör uppföra sig?!



Hoppas du har haft en go dag i alla fall. Här har varit snöstorm. Det suger!



Puss&kram&godnatt

<3 <3

2011-03-09 @ 23:07:15
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Jovars,det är full rulle här =))

Och du ska bara veta hur ofta jag säjer till dom ett och annat och står med "vett & etikettboken" framför nosarna på dom ;D



Till slut blev dagen go´,internet strulade i över 6 timmar(inte kul you know)!



Tack och lov ingen snöstorm här iaf,ännu ska väl tilläggas.Lova att INTE skicka hit det där vädret,stackare där!Det ska ju bli vår nu för tusan!



Kram&Puss&framöver godnatt"(som vanligt alltså ;)

<3<3<3

2011-03-09 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0