Känner du Ove?

Mellan tummen och lilltån,
hur jävla många är det inte
som väntar på kvällens
avsnitt av "Solsidan".

Räck upp en hand,och själv
slänger jag till med två i rent
glädjerus lixom.

Frågar ni mej så tycker jag
att alla är dösköna lirare.

Även Ove faktiskt,om man ser
ur skådespelarsynpunkt.

Att han är en jobbig och dryg
jävel,det hör ju till,annars
hade det inte varit Ove.

Och apropå Ove,så känner
jag en som heter det.

Han är raka motsatsen till
Ove Sundberg.

(Tjenare mannen!)

Däremot har jag stött på
ett par Ove "typer" i mina
da´r,och dom va fan inget
att hänga i garderoben ens.

Snarare på högen med
"grovsopor".

Sopor som i jävla "SOPA"!

Nu äre bara drygt 1½ timme
kvar till iaf JAG kommer sitta
uppkrupen i soffhörnet och
garva så skrattmusklerna får
sitt för nästan hela veckan.

Och Ove ja,ja han får va hur
förbannat korkad han vill,bara
jag slipper på han in real life!



Källa:Aftonbladet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0