Fotografering och dårpippi

Jaha,så blev man anlitad som
fotograf på eftermidda´n då.

Det va "Tightsbruttan" som
bad om att få bli förevigad.

Kostar pengar sa jag...inte,
näe,jag ställde upp´na mot
balkongräcket och knäppte
en bild bara,i all enkelhet.

Det vetifan vad hon ska ha
bilderna till,kanske att titta
på i vinter när det är ruggigt
och man definitivt inte klär
sej i sommarmundering.

Sen råkade jag på en redig
dårpippi framåt kvällen oxå.
=)

Hon är inte alls som hon ska,
och det är väl en jävla tur,för
annars hade hon inte varit min
typ för fem öre.

Inte ens för ett öre ska väl tilläggas!

Och när jag ändå hade kameran
i högsta hugg efter att ha fotat
en liten pippi,så passade jag på
att leka naturfotograf oxå.

Man har väl skills lixom!

Resten av kvällen,trots att det
är onsdag och allt,summerar jag
lite som ett babianarsle-
stort,svulstigt och kanske inte
helt optimalt,om man säjer så!


"Tightsbruttan" i egoboostposition!
(dessutom reklampelare för mina smycken,he,he-HALSBANDET)


En riktig raritet (RAR-itet,ah ni fattar va)!
Sällsynt men ack så trivsam "Dårpippi"!  =)


Bara vacker helt enkelt!


Go´ kväll Sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0