Stockholms blodbad i repris

Fan och satan i gatan
vad jag HATAR att ha
fontänblödningar.

Hellre fontänorgasmer
och skäggväxt ett par
ggr i månaden.

Och så kunde dom som
bestämmer ha infört ett
fett jävla skyddsbidrag.

Minst trehundra spänn i
månaden för dom som
behöver det.

En liten jävla kartong med
16 tamponger,hur länge tror
dom att den räcker lixom?
(eller en påse med 100 för den delen)

Inte ens ett halvt dygn!

Plastade lakan och fläckbort-
tagningsmedel borde dom fan
oxå bidra med.

Men det är väl som med
precis allt annat,det ska
vägas upp och bli rättvist,
och jämnt fördelat.

Så för varje krake som
pyttsar in en spiral eller
p-stav och därmed slipper
det mesta av helvetet,där
får JAG deras innestående
blödningar med blodbrist
som tack för kaffet.

Skaffa spiral då,eller p-stav
kanske ni tänker.

Så fan heller säjer jag-
här ska inte tillföras en
jävla massa kemiska grejer
och skynda på ev.kräftpremiär!

Men för den skull kanske jag
inte vill ha livmodersvrede
och slagsmål i äggfabriken och
göra slut på bomullsplantagerna
varenda jävla månad.

Då har jag fan hellre tomteskägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0