Nätfångst

Inatt satt jag och mejlade
med en long lost friend.

En såndär som jag kommit
ifrån och inte haft kontakt
med på typ 53 år,och sen
helt plötsligt,så finns hon
där igen och det flyter på
som om man bara ha varit
iväg på en weekendresa,typ!

Underbar människa.

Rolig,lättsam,lite ovårdat
språk ibland-som jag fast
ändå inte riktigt.

Idéespruta med inspiration
och peppande som fan.

Satan vad jag gillart.

Man blir varm i hjärtat och
får en rejäl dos positiv(are)
energi och blir skitlycklig.

Så nu svämmar hela hårddisken
över av påhitt och en massa annat.


Skål för RIKTIGA vänner
och allt dom tillför bara
genom att vara dom!

Nu ska jag fixa lite inför
kvällens medlemsmöte!

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

<3<3<3<3

2011-02-03 @ 09:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0