Majso lånar ut sin handyman!

Fick ett mess från
"Den lilla Varelsen",
som undrade om jag
kunde låna ut min
egna lilla hantverkare.

Klart jag kunde,under
förutsättning att JAG
fick följa med och att
det skulle bjudas på kaffe.


Man börjar narurligtvis med fikat,och det smakade hur
jävla gott somhelst!


Nya släplister i duschkabinen under noggrann inspektion
av hon som ÄGER och har livstidskontrakt med hantverkar´n!

Notera gärna verktygen,som uppdragsgivarinnan
upplät till hans förfogande.


Man kan ju lugnt säja att hon inte hade "alla bestick
i lådan" idag!


"Den vassaste kniven" var oxå på rymmen!


Sen blev jag tvungen att dokumentera alla brister i
byggnationen,fota och skriva upp sjuttifjorton punkter
i pärmen,på icke fullgjorda åtaganden.


Aj,aj,aj-här ringde jag till Fuskbyggarna och diskuterade
vissa detaljer.Timell grät i telefonen och lovade skicka
yrkeskunnigt branschfolk!  =D


Rent livsfarliga kablar,och INTE bra för bebisar som är
klättervilliga.
Vilken jävla tur då,att det inte bor nåra småbarn
i det här huset.

Tack & halleluja!

Sen tog jag min hantverkare,tackade för kaffet
och åkte hem med pärmen!
=))


Kommentarer
Postat av: J

Timell är med i Äntligen hemma och Fuskbyggarna. Puss

2011-02-20 @ 19:13:18
Postat av: Majso svarar:

J:Tack för noteringen-fixat!

Puss <3

2011-02-20 @ 19:32:42
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: Annso

Fasen vad bra...där har vi en man som kan fixa våra sånna äckliga lister eller vad fan det heter längst ner i duschen....Ska jag se till att köpa så han får jobba lite....K kan nog men nu har ju J redan vanan inne likson.

2011-02-22 @ 22:16:11
Postat av: Majso svarar:

Annso:Just det serru,nu är han ju MAN på riktigt sen snart 2 veckor tillbaka =)

Leta fram matsilvret bara,så sätter vi honom i arbete =DD

Kram <3<3<3

2011-02-22 @ 22:29:38
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0