In the heat of the night...

...eller om det bara va
mitt i natten!!

Jag fick nämligen besök
igårkväll.

Knack,knack på dörren
och där står ingen mindre
än "Den lilla varelsen".

Vi såg INTE på Mello.

Jo förresten,vi gluttade
med ett halvt getöga på
nåra artister som vi aldrig
sett förut och således inte
visste ett jävla dugg om.

Det enda som konstaterades
va att man tydligen kan ta på
sej precis vafan somhelst
nuförtiden utan att det verkar
det minsta konstigt.

Och det känns ju tryggt idag
när jag ska på kalas och inte
har en aning om vilka kläder
jag ska riva fram.

Tack & lov och halleluja att
jag har införskaffat en ny
matta som jag kan svepa
runt axlarna.

Faktum är att det skulle
kunna funka med bubbelplast
eller en gammal gardin oxå!

Klädsel:precis vafan du får tag på!


"Den lilla varelsen" hade nåt så ovanligt som
"vanliga" kläder på sej!

Vetifan hur hon tänkte där... =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0