Gott & Blandat!

Ibland får man helt enkelt
ta tag i sej och lufta runt
lite nån annanstans.

Det har jag gjort idag!


Här sitter jag och blir karvad i armen av min
favvotatuerare.


Direkt efter väl utfört arbete sammanstrålade jag
med mina stora älsklingstjejer och så for vi hem
till "Stora" en sväng!


Vi fikade och tjattrade som bara vi kan.
Det blev en jättemysig eftermiddag med
mina godingar! ♥


Sen drog jag hem och satte på mer kaffe och lättade
upp stämningen med denna nyhet,jo,för när man har
värsta jävla "perioden",då FÅR man som sagt svulla!


Sååå god!
4 Majsosar av 5 möjliga!


Kommentarer
Postat av: micha

Haha tyvärr hade ja ju inget fikabröd men ser att du tog igen det hemma ;) <3<3

2011-02-22 @ 21:10:17
Postat av: Annso

Dom där köpte jag stoooorpack av...BARA 24 styckna...Ligger här i frysen och väntar på dig....

2011-02-22 @ 22:13:11
Postat av: Majso svarar:

Micha:Det hade du ju,men jag valde ju att ta en slät kopp =)

Prova dom vetja-skitgoda!

Tack för mysig em <3<3<3

2011-02-22 @ 22:32:03
Postat av: Majso svarar:

Annso:Skojjaru eller??Helt oootroligt,du är ju för rar sweety =)

Möms!<3<3<3

2011-02-22 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0