Flickorna x & x

Det föll sej inte sämre än
att jag fick besök idag.

I dubbel bemärkelse.

Först kom "Tightsbruttan",
och se på fan,jag lyckades
brygga en mugg kaffe åt´na!

Sen tittade Ulla.Red in en
snabbis oxå.

Men hon ville då rakt inte
ha nåt jävla kaffe,så hon
kände sej som hemma och
drog fram en gammal vinare
som stod och skramlade i kylen.

Och Ciabattan,den är ju hennes
signum på nåt sätt,så det drog
hon i sej rakt upp & ner på
stående fot.

Oj vad det är kul med små
besök som förgyller minsann!


Tightsbruttan placerade jag mitt i skapandet
och det tyckte hon va hur mysigt som helst!


Ulla är som sagt inte knusslig alls,och vet precis vad
hon vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0