Bildbomb-kaboooom!

PartyMajso bildrapporterar
från helgen!


Välkomna till mitt krypin!


När hungern sätter in måste man äta.
Det känns jävligt skönt,att bordsgrannen
inte är nån slafsig typ,utan sköter servetten
och ev.spill på vuxet manér!


Fast,den skötsamheten va ju tydligen jävligt kortvarig!
Spelar iof inte nån större roll,det är ju inte JAG som slabbar!


Bordsgrannen va väldigt trevlig iaf,och skålade
med oss!


Det va så härliga bordsgrannar,att jag bjöd in dom till mitt(vårt)
lilla place,och dom fann sej tillrätta direkt-inget jävla knussel alls!


Som en enda stor familj va vi!


Sen blev det dans och klackarna i golvet!


Dancing queens och fränast av alla...vi inte ens kände!


Kände vi igen dom,eller!!!


Oj då,det va ju Alcazar!


Sket vi lite i Alcazar eller!!!Vi ville ju bara dansa!


Jag hade iaf mina Star-Converse på mej,dock INTE för
Alcazars skull-bara min egen!


Balansdans!


Dansa,dansa,daaaansa!


Man kan nästan säja att vi ägde dansgolvet!


Här ska man "bara" notera skorna!


Fyra gånger bjöd jag upp,men den jävla tråkmånsen(tröttmössan)
hade fan ingen lust att dansa.Skulle bara sitta där och vakta
sin avslagna öl!
Klockan va iof runt 4 på morronkvisten,men ändå!
Tack & godnatt då för fan!


På väg hem och dansskorna är på ifall att!


Sen tyckte jag nog att det va jävligt onödigt att nån hade
slängt i en Magnum flaska med champagne!
Kall & torr har jag hört att den ska va,men inte så
förbannat kyld väl!!


Träffade på det trevliga sällskapet igen,och knäppte en bild!


Det är iaf skönt att man kan se klart på saker och ting
även dagen efter dagen före!


Det visade sej att det inte bara va jag som gjorde det!
Jävligt skönt med sympatisörer!
"Två ska man vara"!


Avslutningsvis vill jag bara säja:
Tack för att du finns i mitt liv.
ÄLSKAR DEJ!
      ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: micha

Ser ut som ni hade jättekul! ;) <3

2011-02-20 @ 14:31:51
Postat av: Majso svarar:

Micha:Inte bara ser ut,vi HADE görskoj! =))

<3<3<3

2011-02-20 @ 15:17:28
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: Ulla.Red

Det var skitkul!!Vi ÄGDE dansgolvet ända till kl.4 på morgonen=))

<3<3<3<3

2011-02-20 @ 17:28:19
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Preciiis,det är VÅRAT golv nu! =))

<3<3<3

2011-02-20 @ 19:09:26
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: Leo

Tjoho, vilken parynatt!! Ni ser som sagt ut att ha haft riktigt roligt. Hoppas du har hämtat dig nu =)



Kramar <3 Leo

2011-02-21 @ 00:14:20
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Jaa,vi hade skitkul =),och hämtat mej,det har jag absolut! ;)

Kramar <3<3<3

2011-02-21 @ 12:47:08
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0