Allt är ju relativt

Härförleden va jag ju ute
på en liten tripp over the sea.

Mycket roligt folk finns det,
och mycket skojsigheter
kan dom vräka ur sej.

Bäst som jag stod och drack
en kaffe,så kom det fram en
såndära av motsatta könet.

"Hej,hur är det?"

-Jo tack,bra!

"Har du haft kul?"

-Jo tack,kanonbra!

"Alltså,jag tycker det är så
trevligt på såna här resor,
det är så blandat med folk
i alla åldrar".

-Jomenellerhur att det är!

"Du är väl runt 31 va?"

-Vafan säjer du?
-Står du och är oförskämd här?
-Jag är fan bara 27!!!

"JAHA,men du har fin kropp iaf"!!!!

-Perfect genes sa jag och
tackade för kaffet!


Det va INTE han ovan jag pratade med!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0