Tvärs över streetan...

...där bor "Tightsbruttan",och
hon bjöd på Pre-julfika idag.

"Ulla" va oxå där minsann,så
vi tjattrade på och drack lite
kaffe på fm.

"Ulla" hade tagit med sej
nybakade lussebullar,men
eftersom jag Nr 1:INTE ska
käka en massa onyttigt,och
Nr 2:tyvärr INTE är nåt fan
alls av pärlsocker,så tittade
jag bara på när dom andra åt.

Det gick jävligt bra det med!


Tända ljus och varmt kaffe,vad mer kan man begära lixom!


"Tightsbruttan" har redan satt upp granen.
Herre gud vad folk har bråttom!
(det som inte syns finns inte-vilket gäller hos mej)

Sen traskade jag hem med paket
som jag fick av bägge flickorna.

Tack♥ för idag & för en trevlig fikastund!♥


Kommentarer
Postat av: Leo

Ja, herregud det är ju inte ens 20:e december än och granen redan på plats! Jag ska inte ens ha någon gran. Känn på den! =)

Fast lite tråkigt tycker jag att det är ... så vi får väl se hur det blir.



För övrigt gillar jag ordspråket över soffan. Skitbra ju!



Ha en go måndag med några koppar kaffe till!!

Kramizar

♥Leo

2011-12-19 @ 14:54:53
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar

LEO:Precis,granen ska upp så sent som möjligt tycker jag ;))

Ärligt talat hade jag oxå tänkt slopa den i år,men se där gick gränsen för morsans idioti(läs:julhat)tyckte ungarna!(än är dock inte sista ordet sagt,he,he) =D



Ja,visst äre bra,ordspråket.

Jag känner mej verkligen sån där ;)



Ha en fortsatt gosig måndag du oxå,även utan lika många muggar kaffe som jag troligtvis drar i mej ;)

♥Puss & Kram♥

2011-12-19 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0