Min julafton i bilder(kortversion)


Typ julfrulle efter två timmars snooozande!
Vaddå stressigt,då ♥-at skulle iväg till kungliga hufvudstaden!




Fortsatte julfirandet hos mamsen & papsen.
Dom firar ALLTID vita jular!


"Mellan" & "Lilleman" softar lite innan det som vanligt
blir full rulle med huset fullt.(över 20 pers.)


"Stora" lägger upp laxen!


Jag & lilla svärsonen tar oss lite kaffe.


Lyckades få alla mina älsklingar på samma kort.♥


Jag & mina syskon fick varsin hink med massor av
godsaker av mamsen & papsen!♥♥♥




Hittade en gammal bok som mamsen ärvt.
Det visade sej,att mamsens farmors far
var född samma datum som jag.


Jättebra julklapp!
Fatta hur mycket jag får med mej när jag åker
runt med mina pysselgrejer!





Tack ALLA mina fina hjärtan för ALLA fina saker!♥♥♥♥♥♥
Hjärtat är fullt av tacksamhet!♥♥♥♥


♥God fortsättning från oss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0