Jag har hittat min "Tvillingsjäl"

Jag vet,det kanske låter som
en jävla klyscha,men det
skiter jag fullständigt i isf!

För drygt en månad sen kom
"hon" med stort H och ännu
större hjärta in i mitt liv.

Som en pusselbit man inte
visste om att man saknade.

Det "föll" på plats kan man
säja för att skojja till det.

En person med enorm empati.

En underbar människa som
förstår mej utan att jag säjer
ett endaste ord.

En helt igenom superskön person
med hjärtat på rätta stället och
med ett skratt som kan få den
suraste gubbjävel att dra på
smilbanden i ren reflex.

Hon är Tvilling precis som jag.
Född i Tvillingarnas tecken asså!

Folk (& fä) får tycka vafan dom
vill och kalla det trams,men jag
VET att alla stjärntecken INTE
passar ihop och drar jämnt.
(been there,done that,have ALL t-shirts!)

Naturligtvis inga regler utan
s.k undantag.

Och för att va extra jävla klyschig,
så kan man säja att vi är på exakt
samma våglängd!

Jag tror på "ödet" eller typ åt
det hållet,att vissa saker är
menade att hända.

"Hon" kom vid PRECIS rätt tidpunkt.
"Hon" ger mej energi och positivitet.

Att vi inte "råkade" på varann förrän
nu kan ju tyckas jävligt trist,då jag vet
att vi kunnat ha haft jävligt stort utbyte
av varann redan lång tid tillbaka.

MEN,jag klyschar till det igen och säjer:
"Den som väntar på nåt gott väntar ALDRIG för länge"!
(även om det känns som en evighet såhär med facit i hand)

LIFE IS SWEET!

Just L♥ve it!
L♥ve her!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0