Ett ord i rättan tid!

Köpa och köpa,man kan inte
bara hålla på och strö kosing
omkring sej.

Såvida man inte prompt MÅSTE!

Och hade jag mot förmodan klickat
hem såna däringa jävligt poppis
hejsan hoppsan väggord,så kunde
man ju gett sej fan på att jag isf
hade skrapat sönder skiten iaf!

Så vad gjorde jag då istället
kan man undra!

Ställde mej på en stol och började
kludda lite själv på väggen förstås!

Väggfan är ju ändå så förbannat ful
här i huset som Gud glömde,och btw
så är det JAG som spacklat & rollat
den fule fan from the beginning eftersom
värden anser att det finns MYCKET
viktigare saker än t.ex söndertrasade
väggar att lägga pengarna på och åtgärda.

Som typ en glödlampa i ett skrymsle
där ingen nånsin är!

Nu har jag bara nackspärr och ännu
ondare i axlarna,men det tänker jag
göra avdrag för på nästa månadshyra,
så lite hemtrevnadssmärta kan man
ändå stå ut med.

Och skulle resultatet bli "helt uppåt väggarna"
(jag är så jävla fyndig,jag vet),så kan det iaf
inte bli fulare än det va från början!



Snett!??
Ameh hallå,det finns för fan inte en enda rät vinkel i det
här(jävla)huset!!!

Notera gärna väggen längst upp till höger!
Inte fan behöver man väl fylla i färg och
göra iordning när man ser till att uppdatera
köket lixom!
Jävligt onödig utgift på i runda slängar SÄKERT
100 kronor eller så!MAX!

För fetglöm att JAG gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0