På jakt med Majso

Såja!

Nu har vi till kvällsmackorna.
Eller en limpa kanske!


Jag satte mej på spa´n direkt,och spejade åt alla håll!


Med svamkniven i högsta hugg och lite lätt sniffande,så
började jag lokalisera dom små godingarna.


Efter bara nåra sekunder fick jag upp ett hett spår och
hittade dom här!


Jag bara satt där och andades in den delikata doften och
gjorde mej alls ingen brådska.


Älsklingen tyckte att jag "maskade",men jag satt kvar ett tag till.


Man ska lixom inte jäkta så förbannat tycker jag!


Tror ni inte jag hittade mitt drömboende bara för det!
Så då blev jag kvar där ett tag för att planera tomten lite!


Efter en timme for vi hem igen och plockade upp dagens
snabbskörd,och nu funderar jag bara på hur mycket jag
ska ge bort och hur mycket jag ska spara!


Under tiden jag funderar ska jag nog fan ta mej en mugg kaffe faktiskt!


Go´kväll herr kantarell!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0