Nu är Majso strax redo!

Redo för en kväll i fina
vänners lag & kors i
taket fint väder.

Nu passar det vädergudarna
att var goda minsann.

Maten klar-check!
(till dom andra alltså)

Disken  klar-check!

Allt annat klart-nästan check!
Måste bara bestämma mej för
vafan jag ska klä ut mej i.

Troligtvis blir det favvoshortsen
i repris,så man känner sej lite
bekväm och inte för svettkli
mellan dom perfekta benen.

Så jävla noga äre faktiskt inte,
jag tänker i vart fall INTE sitta
i min walk in closet i över en
timme och fundera.

Jag river åt mej första bästa
trasa bara,för hur det än är,
så klär ju allt en skönhet! =))

Snart kommer flickorna på lite
Premingel,och då SKA jag va
tip top,det är dom fanimej värda!

Welcome girls!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0