Majso i hennes hjärta (och själ och hela tjofaderittan)

Det föll sej ju så att lilla
svärmor fick finbesök idag.

Och som sagt,hon kunde fan
inte fått bättre svärdotter
än jag.

ALLA kategorier!
He,he!


Blev hon lycklig eller blev hon helt jävla salig tror ni,när hon fick
den här finfina korgen full med nyplockade kantareller!


På väg till lilla svärmor såg jag dagens,eller i rättare sagt årets i
särklass fulaste outfit!

Hur fan kan man ta på sej en plisserad kjol och knähöga
nylonstrumpor utan att kräkas innan man kommit
utanför dörr´n lixom?
I kombo med dom skorna on top!(bottom)

Jag ville bara gå ut och läxa upp´na!


I Gislaved blev vi skithungriga och hamnade utanför det minsta
jävla gatukök jag nånsin sett,att hamburgarna dessutom inte
smakade gott alls,drog ner betyget till 0.000!


Den här krabaten blev iaf proppmätt,och nästa vecka måste han nog
fan skriva in sej på Viktväktarna,alternativt redan imorron boka tid
för tarmsköljning!


Äntligen framme!

Hejsan svejsan ropar lilla svärmor,jag har längtat
efter dej min (favvo) flicka!
Förstår jag väl sa jag!


Och här ser ni hur jävla glad och alldeles lyrisk hon blev
över alla fina gåvor!


Svärmor är konstnär,så jag gick en runda och kollade
in nåra av hennes alster!


Bananen faller ju som vi vet inte långt ifrån nyponbusken,
och gissa vem som gjort den här,om inte min blivande man.
(fan,nu älskar jag han mer än nånsin)

Vänta bara tills JAG sitter modell,tjena hej vad vi ska
köpa en massa lyxbåtar och annat onödigt för kosingen
dom skulpturerna kommer inbringa!
HALLELUJA!



Nu ska Majso dricka kaffe,det har blivit
alldeles FÖR LITE av den varan idag nämligen.

Imorr´n kommer fortsättningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0